Verdammt ich lieb dich

četvrtak, 14.02.2008.

Muskarci, ne mozes bez njih, a ne mozes sa njima :)

Nikad mi muskarci nisu bili jasni, a pogotovo mi nisu jasni muskarci u paketu sa prijateljima. Vecina muskaraca koje ja znam imaju uvijek oko sebe copor prijatelja i svi zajedno izgledaju kao kakva velika sretna porodica ali daleko od toga. Oni su zajedno eto samo da bi bili zajedno, izvodili gluposti, upotpunili vrijeme. Kad bi jednog od tih muskaraca pitao za njihovog prijatelja vecinom ne bi znao odgovoriti više od elementarnih stvari ili nekih zajednickih dogadjaja (cast izuzetcima).
Nasmijesnije je ipak kad se u svu tu situaciju uvuce neka cura bila ona potencijalna cura nekog od muskaraca ili naprosto prijateljica, tad nastaje kaos. Muskarci ce uraditi (kad kažem to i mislim) AMA BAS SVE da pred prijateljima ne ispadnu 'papucari', 'pederi' ili kako god se već nazivaju... Nebitno da li im je stalo do te cure ili nije, prioriteti su prioriteti, a prioritet je jedan NE OSRAMOTITI SE! Ne bi to ni bio problem da muskarci sve ne uzimaju kao sramotu. Oni ce jednostavno smisliti brdo nekih smicalica kako bi ocuvali 'ugled' pred prijateljima i udovoljili curi, a nakon toga neće znati gdje im je glava, a gdje rep. Ne razumijem zasto je tako tesko reci prijateljima: 'Svidja mi se ta cura! Idem sa tom curom! Izvinite ali sada moram biti sa prijateljicom!' Ako se muskarci zbog slicnih recenica smataraju papucarima između sebe ja stvarno ne znam sta reci...
Jedan mi je nazovi prijatelj rekao:'Muskarci pred prijateljima nisu onakvi kakvi su inace!'
Gdje logika??? Ako pred prijateljima nisi onakav kakav jesi pred kim to mozes onda biti?
luv' ya 4ever

- 15:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #