Verdammt ich lieb dich

utorak, 19.02.2008.

What do you see in her you don't see in me!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sada kad znam da sam bila upravu osjecam se tako prazno.
Da, volio ju je dok sam ja voljela njega, patio je za njom dok se okolo pricalo da dajem svijet samo za njega.
Vjerovatno me i mrzio tada, vjerovatno me gledao prijekorno i trudio se da izbjegne moju blizinu pod svaku cijenu jer tad sam mu ja bila jedina zapreka.
Ne znam sta da mislim o svemu tome, krajnje sam zbunjena, ne mogu vjerovati da mu se svidjela, da ju je volio... Ona ga je odbijala kad sam ga ja primala u narucje, ona je govorila kako je dosadan i prevrtala ocima, a ja sam riskirala svoju glavu za njegovu...
Sta je sad ovo? Kako to da nju voli vise od mene?
Sad je navodno situacija drugacija, sad je sve proslo ali volio ju je i to nista ne brise. Neki osjecaji ne zacjeljuju, znam po sebi.
Kad bolje razmislim neka ju je volio, mozda bi bila bolja za njega, mozda bi se bolje brinula o njemu, jace ga stitila, bolje mu to pokazivala, lakse pristajala na njegove uvjete ali ga nebi nikad voljela kao sto ga nazalost volim i dan danas JA!

- 18:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #