Verdammt ich lieb dich

subota, 01.03.2008.

Ona...

Sve radiš sa razlogom, to si mi jednom rekao... Počinjem sumnjati u tvoje riječi jer si isto tako jednom rekao da je ne podnosiš, da je glupa, da ne želiš biti blizu nje.
No ako govoriš uvijek istinu reci mi koji razlog imaš ovog puta? Koja je isprika da nju dovučeš u svoje društvo, da pričaš sa njom kad tako dobro znaš koliko te želi?
Sad kad si sa mnom, ona leta za tobom više nego ikada jer joj nikad u očima opasnija nisam bila, nikad nije bila ovako blizu da te izgubi pa se cura satra samo da je primjetiš i svi to vide. I ti to vidiš, znam, to ti hrani ego, i to također znam. Osjećaš se važno i poželjno, želiš da svi znaju da je možeš vrtiti kad i kako hoćeš.
Idiote jedan sebični jesi li bar sekundu pomislio na mene? Jesi li se pitao kako se ja osjećam dok gledam tebe i tvoju bivšu kako pričate kao najbolji prijatelji dok sve moje prijateljice gledaju i sažalijevaju me. Dok tvoji prijatelji upozoravaju i odvlače te od nje, zbog mene kao da je njima više stalo nego tebi. Ni ne znaš šta si prouzročio, ni ne znaš u kakvo si me stanje bacio, a što se mene tiče nikad nećeš saznati. Sad ti kažem, možeš da uradiš sve, sve što hoćeš od mene ali nikad nemoj ni da ti na pamet padne da me pokušaš napraviti budalom. Dajem ti na dlanu i ludu glavu, vrelu krv i krhko srce ali ponos ti ne dam. To ću da sačuvam jer treba mi nešto kad mi slomiš srce da ga ja ponovno zalijepim, nešto jače od bola, od ljubavi, veće i od mene i od tebe, moj ponos.
Kako si krenuo uskoro će mi i zatrebati...
luv' ya 4ever

- 09:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #