Verdammt ich lieb dich

ponedjeljak, 03.03.2008.

Hvala na brizi ali znam ja SVE!

Ne znam zasto se ponasate prema meni kao da sam od stakla kao da ne znam sta ja zapravo predstavljam njemu.
Vi imate svoje savrsene veze, muskarce koji vas vole, snove o ljubavi i vjecnosti, a ja cvrsto stojim na zemlji.
On nije tip muskarca koji ce me voljeti, postovati i davati sve za mene, nije muskarac koji ce se tusirati dok ja citam novine ili se dogovarati sa vama da mi kupi zarucnicki prsten nakon zavrsetka srednje i ja to dobro znam. Ni ne trazim od njega da bude sve to...
Od njega sam mislila samo traziti da me voli ali kako rekoh nije on taj tip. On ljubav ne osjeca, jednostavno ne zna šta je to.
Ja sam mu samo zabava, izlaz kad njegovi prijatelji nisu tu, nesto sto ima rok trajanja samo neodredjen. Takav je moj covjek i ja sam se navikla na to i podigla zid oko sebe odmah na pocetku, kako ne bi usao u moje srce, u moju krv, kako me ne bi povrijedio. Ipak postoji problem, on je u mojoj krvi i mom srcu vec od prije i kako ga sad istjerati sad kad ga imam, osjecam ga svakim djelicem tijela kao otrov koji se siri, a ja se borim svim snagama, no ne uspijeva mi. Ne znam sta da radim, sve sto pomislim ima manu, svaki dan mi on raste u srcu, a za to isto vrijeme sam ja njemu sve manja i manja.
Nikad on mene nece voliti, to je cinjenica, nikad on nece staviti mene ispred sebe ni na sekund, nikad me nece pogledati u oci i reci da me voli ili me pitati zašto sam tuzna, nikad ga nece zanimati pojedinosti u vezi mene. Znam ja dobro da je ova veza od prvog trenutka osudjena na propast al eto borim se iznemogla, cuda se desavaju, znam ja najbolje...
luv' ya 4ever

- 18:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #