Verdammt ich lieb dich

srijeda, 05.03.2008.

....nije dobro...

Veceras nisi bio dobro, osjetila sam to... Veceras ni sama nisam dobro, brinem se za tebe. Osjecam da su se oblaci nadvili nad tobom i ne mogu uraditi nista, tako sam mala i nemocna, a sve bi dala da nije tako... Mozda nisam znala kako da te ohrabrim ili razveselim, kako da te utjesim ili pomognem, oprosti mi na tom molim te...
Mozda nisam tad znala sta da ti kazem ali ovo sve sam skupila za tebe:

"Tragedije se događaju. I što onda, dići ruke? Odustati? Ne. Kad ti srce prepukne, moraš se vraški boriti samo da preživiš. Zato što i jesi živ. A bol koju osjećaš... To je život. Zbunjenost i strah? Podsjećaju te da negdje postoji nešto bolje i
da se za to vrijedi boriti."

Charles Bukowski once wrote; 'There will always be something to ruin our lives. It all depends on what or which finds us first. You're always ripe and ready to be taken.'"

Tennessee Williams once wrote; 'We all live in a house of fire. No fire department to call. No way out. Just the upstairs window to look out of while the fire burns the house down… with us trapped, locked in it.'

"Every normal man must be tempted, at times, to spit upon his hands, hoist the black flag and begin slitting throats."

"Stepping up. It's a simple concept. It basically means to rise above yourself; to do a little more, to show you something special.
You might want to stay out of my way for a while. Life's funny sometimes; can push pretty hard like when you fall in love with someone but they forget to love you back, like when your best friend and your boyfriend leave you alone, like when you pull the trigger or light the flame and you can't take it back. Like I said, in sports they call this 'stepping up'. In life, I call it 'pushing back".

"Ako ti se jednog dana bude plakalo, nazovi me, ne obećavam da ću te nasmijati, ali mogu plakati s tobom...ako jednom poželiš da pobjegneš, nemoj se bojati da me nazoveš, ne obećavam da te neću pokušati zaustaviti, ali mogu pobjeći s tobom...ako jednog dana ne budeš želio slušati nikoga, nazovi me, obećavam da ću biti tu za tebe i obećavam da ću biti veoma tiha..."

"Ja zivot gledam ovako...Ako zelis dugu moras se pomiriti sa kisom!"

Sta god da ti treba tu sam, znaj, uvijek i zauvijek...
luv' ya 4ever

- 23:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #