Verdammt ich lieb dich

nedjelja, 16.03.2008.

L-thing

Samo sam htjela opisati ono sto tako cesto volimo nazivati '7 nebo'... Jedna osoba me lansirala tamo, jedna veza mi je otvorila ta vrata pa vam pishem svoje vidjenje jer ne znam gdje cu sa emocijama koje se nakupljaju u meni.

Tamo je tako lijepo i prostrano, mozes hodati danima, udisati svjez zrak i ne umoriti se ni sekunde. Oblaci se ne osjete, ali su itekako tu i mirishu po cvijecu. Sunce izlazi ujutro i sja jarkom zutom svjetloscu neprestano, kisa i oblaci su ovdje zabranjene rijeci. Onda padne noc, dugi i carobni sati, po nebu se prospu zvijezde velicine lopocha i sjaje kao sto nikad nisu, a mjesec je uvijek pun i blijed. Tamo sam ja zaljubljena i niko mi ne moze nista, osmijeh je tu danonocno i gotovo je postao neizostavni dio mog lica, Tamo su rijeci tako njezne i pune ljubavi, zagrljaji cvrsti poput stijene, a laki poput zraka dok su poljubci vrhunac umjetnickog djela... Tamo je moj svijet iz kojeg ne zelim izaci, niposto!

Molim te pomozi mi da ostanemo u njemu...
luv' ya 4ever

- 18:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #