Verdammt ich lieb dich

utorak, 18.03.2008.

Celestial

Nakon neocekivanog razvoja stvari ja vise ne znam sta bi od sebe...
Svi pricaju kako sam ga volila i prije svega sto se izdogadjalo, kako sam najsretnija cura jer nakon toliko godina, konacno imam ga...
Ja to ne mogu podnijeti! Sve i da sam ga volila to nije njihova stvar! Ja imam svoje razloge zasto to krijem i sad bi svi oni koji mi zapravo ni ime ne znaju izgovoriti sa pravim akcentom trebali pricati o mojim osjecajima. Pa ubijte se svi... Taman kad sam pomislila da sve ide kako treba, kako nam je savrseno, kako sam sretna i kako on pocinje da gaji neke osjecaje prema meni i BUM dodje ovakvo sranje...
Kako god samo sam htjela prevesti jednu pjesmu koju slusham vec 3 dana za redom.


RBD- Celestial (RBD- Bozanstveno)
(prevela sam samo one dijelove koji pdgovaraju mom trenutacnom polozaju)

Si algún día me ves caér
(Ako me jednog dana vidis da sam pala)
Nunca pienses que estoy a tus pies
(Nikad ne pomisljaj da sam ti pred nogama)
Si algún día me ves llorar
(Ako me jednog dana vidis da placem)
No alucines que voy a rogar
(Ne haluniciraj da cu te preklinjati)

Si te dicen que sigo mal
(Ako ti kazu da sam lose)
Te lo juro, se me va a pasar
(Kunem ti se proci ce me)
Si tu piensas que no soy feliz
(Ako mislis da nisam sretna)
Que me voy a sobrevivir
(Prezivjet cu!)

Si te cuentan que muero por ti
(Ako ti kazu da umirem za tobom)
Ten cuidado, te pueden mentir
(pazi mogu te slagati)
Si algún día te vuelvo a ver
(Ako jednom dodjem da te vidim)
Te prometo que voy a estar bien
(Obecajem da cu biti dobro)


Sve cu pretrpiti samo mi vjeruj onako kako ja vjerujem tebi. Ne reci da je sve ovo bila iluzija.
luv' ya 4ever

- 15:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #