Verdammt ich lieb dich

utorak, 08.04.2008.

Hvala Bogu i bio je red...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Eto konacno dobivam osjecaj da mi je zivot poceo dobivati oblik za kojim sam toliko godina zudila, onaj 'moj' savrseni oblik koliko god on nesavrsen bio. Zadnjih sedmica osjecam se stvarno sretno, ne radosno ili nasmijano vec SRETNO!
Cesto se nadjem kako sanjarim ali ne o novim i zamisljenim situacijama vec o starim ali ipak ne predalekim uspomenama. Nerijetko se prepustam analiziranju slatkih dogadjaja i razgovora od kojih mi sijaju oci, obrazi se zare, a usne trnu. Ponekad se ustinem cisto da se obrazujem o stvarnosti ove situacije.
Cak sam i ojacala, mentalno dakako... Moje samopouzdanje, uvijek tako malo sad je poprimilo gotovo narcisoidne razmjere. Lakse se snalazim u situacijama, lakse prevazilazim probleme. Visoko dignute glave prozivljavam kisne dane sigurnija i zasticenija nego ikad prije.

Naprosto ne mogu vjerovati da svemu ovome, uzrok si TI i da jedini momenti kad licim na ono krhko bice od prije jesu kad sam u tvom zagrljaju...

luv' ya 4ever

- 20:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #