Verdammt ich lieb dich

subota, 19.04.2008.

Easy come and easy go!

Sada gledam stvari realno, bez ikakve vrste uljepsavanja.
Uznapredovali smo! Nismo napredovali nesto malo vec u velikim zabljim skokovima, ne mogu nas prepoznati.
Svaka nam cast, cestitam sebi jer sam se pravila slijepa i gluha i tebi koji si se tako trudio da se ne vidi koliko si pogrijesio. Sad tu smo, gdje smo i lijepo nam je, ne sumnjam.
Ipak kako dani prolaze ja uvidjam nase razlike i sve sto nas dijeli.
Ti racunas i pregledas nasu vezu kao da je zadatak koji analiziras. Odredujes granice, bojis se da ne upadnes preduboko, ai bojis se i ostati u plitkom. Vidis svaku emociju tacno zacrtanu i odredujes njen intenzitet.
A ja... Ja sam se podala tebi i tvom racunanju, ne razmisljam, ne odredujem niti pokusavam ista od toga. Prepustila sam se vodi koja me nosi gdje hoce, ne razmisljam glavom, to sam tebi dala, a srce sam mozda previse unijela.
I kao da si posumnjao da bi te mogla zavoliti, veceras si mi stavio do znanja da za nas postoji kraj, neodredjen, ali postoji. Kako mozes to da mi uradis, da mi samo tako izguzvas srce ako predosjecas koliko te volim.
Kladim se da znas i datum kad ces da mi kazes da put staje. Vjerovala sam u sebe da to mogu ispraviti, da te mogu navesti da me zavolis ali... Steta,,, Mozda i dogodi se cudo pa stvari se promijene kako su se mijenjale do danas... Sama si zelim srecu....
Znam kako stvari stoje i trudim se mijenjati ih! Volim te, molim te uzmi to u obzir.
luv' ya 4ever

- 01:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #