Verdammt ich lieb dich

utorak, 20.05.2008.

WatChing yOur shoulDers liKe memoRy froM the paSt

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iako nisam bila u stanju na blogu pisati kako se osjecam, jer svako dulje pisanje o mom mentalnom stanju je bilo stvarno lose po zdravlje, ja sam ipak pisala kratke napomene po datumima i imam nerazumljivu zelju da ih ovdje napisem...
11.05.2008god- 'Tonem skupa sa ovom ladjom jer sam i ja dio nje!'
12.05.2008god- 'Nisam mislila da ce biti ovako lako preboliti te, ali bilo je. I ne zelim ti zlo djecace, ali zelim ti ovo: Samo jednu noc me se pozeli i sjeti se da me ne mozes imati, samo jednu noc se gusi u suzama i sapni si: Ovako je njoj bilo svake noci!'
'Nedostaje mi, ne on, ne shvatajte pogresno, Nedostaje mi onaj osjecaj jer ova praznina tako podmuklo boli me!'
14.05.2008god- ' Koliko kontrarnosti mora posjedovati osoba da se smije kad tako rado plakati bi htjela, plesati kad bi vristala i bacala? Koliko je snage potrebno da se ta gluma odrzi na zivotu svaki dan, prvo zbog njega, pa zbog drugih i na samom kraju puta zbog sebe.'
15.05.2008god- ' Bila sam slatka, bila sam njegova i sada jednostavno vise nisam. I dalje mogu biti slatka, ali ne vidim poentu kad je taj slad tako gorak u tudjim rukama.'
'Ne gledaj me, ne trpim poglede! Pusti me, boli me! Odavno hladno je...'

IF YOU LOVE SOMETHING, LET IT GO! IF IT COMES BACK, IT'S YOURS. IF NOT, IT NEVER WAS!!!

Ne nadam se pomirenju, znam da je gotovo ZAUVIJEK!'
luv'ya 4ever

- 21:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #